THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zondag 29 maart 2009

S&B3902, Cucciolo, 3019, Ronja





Het setje van cucciolo/ronja lag al een tijdje half klaar, maar er moest nog een bandje langs wat ze hier in de buurt niet hadden. Dus zaterdag middag vlug even naar de stoffenzaak gereden en wat band gehaald. Daar hadden ze natuurlijk weer een leuk stofje liggen wat perfect was voor de S&B ballonjurk dus dat heb ik ook maar ingeslagen omdat ik vrijdag S&B 3902 geknipt had uit een witte katoenlinnen met de verkeerde rok :( en ik geen stof meer over had voor de ballonjurk. Nu ben ik blij want nu heb ik 2 jurkjes/ tuniekjes en dat mag ook wel want Noa past niet veel meer van vorig jaar. Ik heb nu nog 1 tricotjurkje liggen dat ik ook af ga maken en dan kan ik weer aan iets nieuws beginnen. De roos 3019 is door Noa zelf bij elkaar gezocht en daar hoort nog een legging onder maar die ligt nog in de was.

Geen opmerkingen: