THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

dinsdag 28 april 2009

Onderrok wordt tuniekje

Vorig jaar had ik voor Noa een wijde draaijurk gemaakt kompleet met onderrok en het bovenstukje geborduurt. Na een aantal wasbeurten viel het mij op dat het hardroze borduurgaren door liep in de was. De jurk was toen pas een paar keer gedragen en ik dacht nog een ander bovenstukje ervoor te kunnen maken om de jurk dit jaar door te schuiven naar Indy. Nou mooi niet dus, onze jongste dochter heeft de BW die bijna gelijk is aan de BW van haar 2 jaar oudere zusje. Omdat ik het toch wel zonde vind van de stof en het werk dat ik er aan gehad heb, heb ik de hele jurk uit elkaar gehaald om er toch nog een rokje van te kunnen maken en er dan een apart bovenstukje bij te maken. Toen de onderrok los gemaakt was lag deze nog enigzins in de geplooide toestand op de stoel en kreeg ik het onderstaand idee. Ik maak er nog wel een andere legging onder of ik kort deze een eindje in want ik denk dat hij toch wel iets te lang is.


1 opmerking:

Collie zei

Ik vind het super, zoals je het opgelost hebt! Het is heel mooi geworden, perfekt.

Groetjes, Collie