THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

woensdag 29 april 2009

Roos 3019 met Katootje en overslagshirtje

Omdat het met de voorraad stof eigenlijk de spuigaten uitliep ben ik eens flink aan de slag gegaan en heb me voorgenomen niets bij te kopen tot het allemaal weer netjes in de kast past.

Toen ik de eerste stapel restjes pakte ging hier net nog een roos 3019 uit, omdat ik geen zin had voor een bandje naar de stad te gaan met 2 dames die er uit zagen als stratenmakers heb ik hem maar opgeleukt met Katootje een oud vriendinnetje van een paar jaar terug die bij ik bij iemand op de muur heb geschilderd. Ik vind haar wel passend, zeker morgen als alles rood wit blauw en oranje is :)



En voor Indy nog vlug een kleurig overslagshirtje gemaakt voor op een witte broek.


1 opmerking:

Collie zei

Ik vind de 3019 helemaal super. En dat Katootje is er gewoon voor gemaakt op die witte achtergrond. Helemaal goed! En dat overslagshirtje ziet er ongelooflijk vrolijk uit op die witte broek. Super gelukt allebei!

Groetjes, Collie