THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

maandag 20 april 2009

Zomer in lucht


Voor Noa heb ik van één van de lappen van de stoffenbeurs een jurkje gemaakt naar een door haarzelf uitgekozen model van Taki to.(zie inzetje) Toen ik de stof zag was ik verkocht en heb gelijk alles meegenomen wat er nog lag zo ook in het roze. Wat zal ik zeggen, ik ben nu eenmaal weg van de bb ruitjes ;))
Dit stelletje is naar mijn idee nog niet af ik had er eigenlijk nog een aplicatie of borduurtje op willen zetten maar dochterlief heeft een eigen smaak en wilde het graag "kaal" hebben.
Nu ik mijn blog weer even heb bijgewerkt kan ik weer vlug aan de slag want ik wil graag wat ruimte maken zodat alle lappen weer netjes in de kast passen.

2 opmerkingen:

Collie zei

Wat een plaatje van een jurk! Ik ben ook zo dol op ruitjes. Dat groen met rode setje is ook mooi geworden. En ja, kleine meisjes worden groot en gaan je vertellen wat ze wel en niet mooi vinden. Soms is dat wel eens lastig als aan het crea-en bent! Ik vind ze zo lekker zomers! Dat van bijna niet meer in de kast kwijt kunnen van lappen herken ik wel. Ik heb vorige week alles precies pas in mijn kast gekregen. Het wordt voorlopig voor mij UWYH en niets anders!

Groetjes, Collie

Nel zei

Mooie setjes!! Vooral het jurkje met het gele ruitje ben ik helemaal weg van, super!