THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

woensdag 22 april 2009

Zomer zotheid??...

Het lijkt wel of met de zon ook de zomer zotheid heeft toegeslagen hier. De hele middag kwamen de dames incl. vriendinnetjes vragen of het zwembad alsjeblieeeef kon worden neer gezet en of ze anders niet met de waterpistolen mochten spelen. Volgens een andere moeder waren ze dus niet alleen bij mij geweest en kregen ze het daar ook niet klaar gespeeld, gek hé.
Na een omkooppraktijk van mij zijn ze lekker met een ijsje en een gevulde picknickmand naar de speeltuin gegaan en heb ik ze niet meer gehoord.

Kon ik toch nog een uurtje achter de naaimachine kruipen om mijn volgende project een stukje verder te helpen. Daar volgt nog een foto van wanneer het af is.

Hieronder een tricotstelletje met een roxy, wat Noa mooi staat en wat ik een super patroon vind om te maken. Het was in een uurtje in elkaar gezet het volgende tuniekje ligt al geknipt ook weer een roxy maar dan in stipjes.


Geen opmerkingen: