THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zaterdag 23 mei 2009

Pffffff, wat een drukte

Ik zal blij zijn als het maandag is, dan keert hier de rust weer terug hoop ik. Vanaf de voorjaars- vakantie is het hier een heksenketel van allerlei onverwachte en extra dingen. Zieke man, tanden wisselen van Noa, losse tanden van Indy want die was gevallen, musical ter afscheid van één van de juffen van Indy, knutselen voor verjaardagen en de bruiloft van de juf van Noa en de andere juf van Indy is inmiddels bevallen van een gezonde zoon waar nog iets voor gemaakt moet worden. Tussendoor heb ik nog wel kans gezien om het een en ander te maken , maar niets is er ook daadwerkelijk af dus ook nog geen foto's.

Maandag gaan Indy en Noa overblijven op school zodat ik hier eens lekker door kan gaan en alles af kan maken.

1 opmerking:

Collie-Collie zei

Heel herkenbaar, sinds we terug zijn van vakantie, heb ik af en toe het gevoel in een supersonische achtbaan te zitten. Wel een leuke hoor, maar ik heb amper de tijd om even te denken waar ik ben gebleven..... ,want dan dient zich het volgende aan. Wedstrijden, onverwachtse logeerpartijen, feestjes regelen, sportdag, verjaardagen, tractaties verzinnen en maken, leuk project wat eind mei af moet! Allemaal leuk, leuk, leuk, maar wel giga-druk!!!! Geniet van een lekkere lange maandag!