THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zaterdag 2 januari 2010

Beste wensen voor het nieuwe jaar

Allereerst de beste wensen voor 2010, dat ieders dromen en wensen mogen uitkomen.

Aangezien het vanaf dit blog een beetje stil is geweest i.v.m. verjaardagen, kerst, oud en nieuw en niet te vergeten lekker veel sneeuw, plaats ik nu maar een up date van een aantal dingen die er toch nog zijn gemaakt. En mijn voornemen voor het nieuwe jaar is toch om mijn blog minimaal 1x per week bij te werken.


Boven een cape van een dubbele laag fleece naar eigen model. De aplicatie heb ik zelf nagetekend
van een borduurtje uit een serie van bunnycup. Het gezichtje heb ik gedigtaliseerd en met de machine geborduurd en dhet lijfje is geapliceerd met de naaimachine zigzag.

Een poncho voor Indy, van hele mooie ijsblauwe nepbont en gevoerd met witte fleece.
Een zelf getekend shirt, de witte uiteinden van het shirt waren noodgedwongen omdat ik anders geen legging meer kon knippen. Hier hoort nog een donkerblauw ribrokje bij dat helaas in de was ligt.
Een eenvoudig "overslag"jurkje naar het model van hierboven, alleen verlengd en a-symetrisch het voorpand doorgeknipt.

Geen opmerkingen: