THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zondag 3 januari 2010

Een "kale" kamer

Zo, de boom en alle beren, ballen, strikjes, lichtjes, pegels en aanverwanten zijn vandaag weer terug naar de zolder verbannen. Wel kaal zo zonder boom ik word er een beetje weemoedig van. Morgen alles poetsen en dan zijn ook de laatste restje "kerst"verdwenen.









Nu we toch aan het afsluiten zijn ook maar een foto van de kerstjurkjes van mijn meisjes. Ik had het dit jaar wel heerlijk makkelijk: Indy wilde de jurk paarse Feliz aan die ik vorig jaar voor Noa had gemaakt en ze maar 2x gedragen had en voor Noa had ik vorig jaar een jurk gemaakt uit de Ottobre maar die was veel te groot uitgevallen. Toen ik Noa vroeg wat zij graag wilde dragen met de feestdagen wees ze heel resoluut die jurk, even passen en....perfect of hij voor haar gemaakt is :)



Het bloesje wat ik er vorig jaar onder had gemaakt past allang niet meer, dus heb ik er dit jaar maar een wit shirt onder gemaakt wat er naar mijn idee nog beter bij staat.

Geen opmerkingen: