THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

dinsdag 19 januari 2010

Yes, eindelijk.....

Na een passieve december maand draaien mijn machines weer op volle toeren. Net nu ik dacht aan de voorjaarskleding te kunnen beginnen groeit Noa ineens overal uit. Dus noodgedwongen toch nog maar een paar wintersetjes maken met in mijn achterhoofd het naderende voorjaar.Niet te veel toeters en bellen en eindelijk mijn nieuwe aanwinst eens uitproberen.Een coverlock,hij stond al een tijdje in huis alleen kon ik door de drukte er geen geduld en tijd voor vinden. Maar vandaag toch maar eens wat geprobeerd en...., we zijn nog niet echt vriendjes om het zo maar eens te zeggen. Na een paar keer uithalen toch een redelijk resultaat al is het nog niet helemaal wat ik wil. Helaas heb ik door mijn nieuwe "vriendje" nog geen tijd gehad om foto's te maken maar die volgen later wel.

Geen opmerkingen: