THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

maandag 22 februari 2010

Foto's ?...... . . .

Had ik in mijn andere berichtjes gezet dat is foto's zou maken en plaatsen?.... Ik zou willen dat ik er tijd voor had. Mijn naaimachines hebben nieuwe buren gekregen in de vorm van schetsen, potloden, gum en een stapel boekjes. Ik ben druk bezig om een paar leuke plaatjes te maken om op de muur te schilderen. Eén met tinkerbell en één met Mickey and friends. Net nu ik dacht aan het voorjaar te kunnen beginnen, komt er eerst nog wat anders op mijn pad. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel leuk om te schilderen, zeker als het in Disney thema is en het ook nog eens voor een ukkie is waar ik al eerder zijn babykamer mocht doen. Aankomend weekend ga ik eerst een lief klein meisje blij maken met een fairies schildering in haar nieuwe kamer en met een beetje geluk heb ik volgende week toch nog tijd om iets te maken.
Bijkomend voordeel is natuurlijk wel dat ik dan 13-3 in Eindhoven weer meer dan genoeg in kan slaan, 's-Hertogenbosch was me helaas niet gelukt om naar de stoffenbeurs te gaan.

Dus foto's.......,tja die zijn een beetje een ondergeschoven kindje op dit moment.

Geen opmerkingen: