THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

woensdag 3 maart 2010

Het ontstaan van sprookjesland. . . . . .

Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met het uittekenen van een muurschildering, dit nam meer tijd in beslag dan normaal. Dit omdat de "stenen" in dit geval niet op de muur geschilderd moeten worden maar op een speciaal daarvoor gestuckte rand (verhoging). De schildering moet straks natuurlijk wel zo mooi mogelijk doorlopen dus moest dat uitgelijnd worden.


Zaterdag een hele dag geschilderd waarbij de "stenen" al een beetje vorm beginnen te krijgen. de lucht en het gras is al in grote lijnen geschilderd, de details worden later toegevoegd. Zondag ben ik ook een halve dag geweest, en zijn er wat bladeren en takken toegevoegd. Helaas ben ik hiervan vergeten foto's te maken omdat


De moeder van het kleine elfje dat hier straks gaat slapen wilde ook graag wat schilderen en omdat er onder de lampen stengels moetsen komen heeft zij dit voor haar rekening genomen. Hier komen verder buiten wat vlinders niet veel details omdat er straks speelgoed komt te staan.
Zaterdag hoop ik het geheel af te hebben en maak ik zeker foto's van het ontstane sprookjesland, die zal ik dan hier plaatsen.



















Geen opmerkingen: