THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zaterdag 27 maart 2010

verf maakt weer plaats voor stoffen

Deze schildering was voor een lief en vrolijk ventje van bijna een jaar die binnen een paar weken een broertje of zusje krijgt en nu een andere kamer gaat bewonen.

Nu de potloden en kwasten weer zijn opgeborgen is er weer plaats voor mijn scharen, spelden, centimeter, stoffen en machines. Omdat ik ideeën en inspiratie te over had heb ik eerst maar alles geknipt wat ik in mijn hoofd had en daarna het patroon voor een jas van Noa afgetekend waar ik een paar weken terug al aan begonnen was. De jas heb ik inmiddels geknipt en gedeeltelijk in elkaar gestikt, daar ga ik morgen aan verder en hoop hem deze week af te krijgen.
En dan de rest: shirtjes, leggings, rokjes, tuniekjes, broeken, jurken, vestjes,.....enz, dus genoeg te doen.

Geen opmerkingen: