THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zondag 11 april 2010

1e zomerjas 2010

Eindelijk is de jas zoals ik hem in mijn hoofd had. Het patroon is een eigen hersenspinsel en is gemaakt van linnen met een coating. Het maken en versieren van het bovenstuk ging vrij makkelijk, zelfs de voering zat erin als gegoten. Maar toen het onderste pand eraan zat kreeg ik ineens met hoofdletters op mijn netvlies te staan KOKSBUIS!!! En dat was niet wat ik in gedachten had. Nadat de jas 2 weken op een paspop had gehangen en ik er het een en ander aan sluitingen op had geprikt is mijn keuze op deze gevallen samen met het kroontje en de grote knoop (button) op de band.
De jas is nog niet gestreken omdat ik hem eerst even ga wassen, van al dat pakken en terughangen is een beetje groezelig geworden.


Geen opmerkingen: