THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zondag 11 april 2010

Druk, druk, druk

Zo de eerste geknipte stapel is zo goed als leeg, ik moet hier en daar nog wel een paar kleinigheidjes aan doen, maar dat kan pas als die meiden thuis zijn en ik alles kan afmeten.
Een setje voor Noa,het hempje is van vorig jaar en daar was op de 1e dag dragen een mega vetvlek op gekomen. Na een paar wasbeurten met diverse vlekverwijderaars was de vlek zo goed als weg. Maar ik bleef de vlek zien en dan blijft zoiets toch in de kast hangen. Het idee om er iets op te borduren of het te appliceren was er wel alleen de tijd en zin ontbrak me. Toen Noa haar oog liet vallen op het hempje begon ze erover en heb ik het maar meteen onder handen genomen met een paar stijkletters.Een zouavebroek en een simpel wit shirt eronder gemaakt en ik heb weer een tevreden dochter. (Tijdens het passen was ze niet zo lekker dus ze staat behoorlijk gekleurd (rood)op de foto.)
Nog een shirt & broek voor Noa en dit keer wat uitbundiger versierd, de broek ga ik nog even veranderen, daar komt onderaan een boordje wat in de 1e instantie ook in de planning zat maar wat Noa liever niet wilde.Daar wordt ook nog een koordje op gezet, maar wat ik nog over had van het shirt was net niet genoeg :-(

Verder heb ik nu alles om de jas af te maken waar ik al een paar weken tussendoor mee bezig was en ga dat dadelijk maar eens doen.

Een fijne zondag verder nog

Geen opmerkingen: