THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

donderdag 15 april 2010

kind in een snoepwinkel ;-)

Gistermiddag ben ik met mijn moeder en de 2 meiden even naar de stad geweest om nog het een en ander te halen en daar stond op de markt een kraam met fournituren die ook verassingszakken verkocht voor 1,25 per stuk en 3 voor € 3,=. Wij ieder 3 zakken gekocht en daarna thuis lekker aan het struinen in die zakken(we waren net kinderen in een snoepwinkel). vuilniszak ernaast want natuurlijk zat daar ook spul tussen wat ik echt nooit ga gebruiken zoals gordijnband, zoomband en nog wat synthetisch spul wat zo statisch was dat het overal aan vast bleef hangen. Maar toch hebben we van de 6 zakken in totaal 3 zakken overgehouden waar we allebei wel iets mee kunnen. Ik heb nooit een oma gehad waar ik eens lekker kon rommelen tussen haar kantjes en bandjes maar heb nu toch nog even dat gevoel gehad.

Geen opmerkingen: