THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zondag 3 juli 2011

Bijna vakantie

Nog 1 week en dan zitten we lekker een paar weken in de Dordogne met z'n kastelen rivieren, wijn, truffels, noten en crêpes. De dames hebben hun spelletjes tas denkbeeldig al tig keer ingepakt en als het aan hen ligt kunnen we beter een aanhanger meenemen. Indy dacht dat het wel leuk zou zijn om het playmobil-huis (lees victoriaans-)mee te nemen,(kunnen "zij" ook eens naar Frankrijk)en stapels met spellen die toch ook echt wel mee moesten zodat ze met andere kinderen spelletjes kunnen spelen. Dat heb ik ze toch maar een "beetje" uit hun hoofd gepraat, 2 spellen en geen poppentoestanden. Dan de voorraad topmodel boeken met stiften/potloden waveboard, step en skeelers. Ik heb haar toen gevraagd waar de kleren dan moeten staan en kreeg de volgende zéééér logische wedervraag: Waarom moeten we zoveel kleren meenemen, we gaan toch alleen maar naar het zwembad?
Zij was echt in de veronderstelling dat wij de hele vakantie in/aan of om het zwembad zouden zijn en toen ik vroeg waarom ze dat dacht was dit haar reactie: "Nou ik heb nou toch m'n A & B dan kan ik mooi zwemmen dan hoef jij niet meer op mij te letten en heb jij ook es vakantie". Je snapt het al, mijn mond zakte open, kleine wijsneus.

Geen opmerkingen: