THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zaterdag 24 september 2011

Schrijven,.....

...daar ben ik denk ik niet voor in de wieg gelegd. Maar goed jullie krijgen nog een up date van de laatste paar weken. De vakantie is letterlijk in het water gevallen net zoals bij velen van jullie, dus volgend jaar toch maar weer verder naar het zuiden. Ik ga er verder ook niet te veel over nadenken want ik word er nog knorrig van.
Noa en Indy gaan inmiddels al zo'n 5 weken naar school en hebben hun draai alweer gevonden. Mama had iets meer tijd nodig om de "ravage" binnen weer een beetje op orden te krijgen. De dames slapen inmiddels samen op een kamer en hebben de over- gebleven kamer omgedoopt tot speelkamer. Nu moeten beide kamers nog eens een flinke
metamorfose ondergaan want vooral de slaapkamer is nu toch wel een beetje kinderlijk aan het worden voor de dames. Sneeuwwitje (wandschildering) mocht nog wel blijven maar Knorretje (ook wandschildering) mag nu toch echt terug naar het honderdbunderbos.
De dames zijn het nog niet helemaal met elkaar eens over de te voeren kleuren dus ik heb nog even tijd om me op het naaiwerk te werpen wat ook wel nodig is. Noa heeft zo goed als niets meer dus daar ligt al het een en ander voor geknipt en heb vandaag ook nog wat stof voor haar meegebracht toen ik even bij Bastiaanse was voor wat lockgaren en band. Nu ga ik nog even een patroon tekenen zodat ik morgen de stof kan knippen en de hele zaak in elkaar kan zetten. Een foto volgt nog (als ik eraan denk)

1 opmerking:

Collie-Collie zei

Tijd vlieg hè, hier zijn ze ook al weer aardig wat weekjes naar school, maar ik ben nog steeds niet in m'n ritme. Óf het een gaat goed of het ander (huishouden ahum dus niet), maar beiden... tja... mijn talenten liggen duidelijk ergens anders, hahaha.

Ik ben benieuwd hoe de slaapkamer van de dametjes worden.

Groetjes, Collie