THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

dinsdag 11 oktober 2011

Breien,...en nu ook haken...

Hebben de handvaardigheidslessen op school toch nog zijn vruchten afgeworpen. Nooit gedacht dat ik daar ooit nog eens iets mee zou gaan doen,hahaha. Zal mevrouw de Jager wel blij mee zijn, als ze dat toch eens kon zien. Nu alleen nog batikken, macramé en borduren (met de hand)hihi.
Ik kwam al surfend op een site waar ze een hele mooie deken hadden liggen van granny squares in het wit, hard roze,licht roze appeltjes groen en rood. Gelijk mijn moeder gebeld om te kijken of zij nog restjes heeft in die kleuren, ik heb namelijk geen draadje wol of katoen in huis want tot voor kort was ik allergisch voor breinaalden.
Een paar weken terug heb ik me er toch maar aan gewaagd, zo'n sjaal uit 1 bolletje dat kun niet te vast breien en ja hoor ik had hem in een avondje af. Truien laat ik nog steeds aan mijn moeder over, die kan dat veel beter dan ik ;0)
Nu maar eens kijken of ik net zo'n zin krijg in het haken van die squares, iemand nog tips of sites waar ik eens een kijkje kan nemen?

Geen opmerkingen: