THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

zaterdag 22 oktober 2011

Pas op NAT!


Vandaag heb ik een begin gemaakt met de slaapkamer van de dametjes,vanmorgen toen ze schoon en gekleed waren heb ik ze direkt aan het werk gezet. Eerst de speelkamer opruimen, want daar komen de spullen te staan die ik uit de slaapkamer weg wil hebben. Één keer vragen was genoeg, ze stoven naar boven en gingen snel aan de slag. Intussen had ik alles van de commode gehaald, want die gaat zolang verkassen, en de bedden afgehaald en meteen alles maar in de wasmachine gedropt.Eerst nog even een logeertas klaar gezet, want ze gaan bij opa en oma logeren (ze hebben niet voor niets vakantie).
Daarna met Noa de matrassen ook in de speelkamer gezet en de verfspullen van zolder gehaald. Toen lekker wat gaan drinken en was het wachten op opa die ze op zou komen halen. Dat ging iets langer duren dan verwacht dus hebben ze nog even zitten kleuren en een boterham gegeten. In de tussentijd heb ik nog mooi de keuken kunnen soppen (buitenkant) en alvast een paar glazen potjes afgewassen die we laten gaan gebruiken. Opa had nog niet aangebeld of stonden ze al met tassen bij de deur en in een mum van tijd waren ze weg.
Toen was het voor mij wachten op Mathieu, want ik kon niet bij de trap die op een ongelukkig plaatsje in de garage hangt. Helaas de vroege vrijdagmiddag van hem begon danig later door een aantal ongelukken rond Eindhoven.
Maar toen ik alles binnen handbereik had ging het toch vrij snel, helaas heb ik niet de hele kamer af kunnen krijgen i.v.m. slecht licht maar morgen nog een paar uurtjes en dan is de kamer weer mooi wit.

1 opmerking:

Collie-Collie.com zei

Dat is lekker, dames helpen de spullen op te ruimen, daarna logeren, en hup kwasten maar.

Ramon is gisteren ook aan het witten geweest, nog één laagje en zijn kamer is flitsend wit!!

Groetjes, Collie