THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

vrijdag 11 november 2011


Jawel, een begin is gemaakt en de commode van de "babykamer" kan nog gewoon blijven staan. De kledingkast hiervan staat op de speelkamer gevuld met lees- en tekenboeken want de hangertjes pasten er niet meer in.
Ik was al bang dat het dan nu toch echt tijd werd om hem op te ruimen. Ik ben er nu 9 jaar later nog steeds helemaal weg van.
Nu ben ik bezig om wat doosjes te bekleden met stof zodat alle elastiekjes,haarbanden,kammen en borstels ook netjes opgeruimd blijven. Van sinterklaas of de kerstman krijgen de dames witte dekbedovertrekken die passen bij de sprei die ooit eens lang lang geleden op het bed van oma heeft gelegen en die ik per ongeluk tegen kwam tijdens het opruimen. Ik was al helemaal vergeten dat ik die nog had, dat was dus een mooie verrassing. Verder wordt er driftig gewerkt aan een aantal kussentjes in dezelfde romantische stijl en moet ik nog op zoek naar een paar mooie takken die ook wit gemaakt worden en waar stoffen vogeltjes op kunnen zitten.




En omdat ik toch nog niets om handen heb er ook nog maar een leuke opdracht bij aangenomen om een muurschildering te zetten in een kinderkamer van een meisje waar ik al eerder een tinkerbel had geschilderd. Bovenstaande 3 plaatjes komen nu op haar kamertje, maar dat is pas voor januari.

Geen opmerkingen: